Saturday, June 9, 2012

Menggapai Sejuta Pelangi - Part 1



Assalamualaikum....



Malam ini 10 Jun akan berlangsung perkongsian dari Oki Setiana Dewi di kampus UKM yg tercinta....Tak sabar mendengar sendiri perkongsian darinya. Saya sangat meminati beliau sejak dari lakonan dalam Ketika Cinta Bertasbih 1 lagi.

Jalan cerita yang menarik ditambah di lakonkan oleh seorang muslimah yang cantik. Saya kagum dan cemburu dengannya kerana dalam usia yang masih muda dan sebaya saya, beliau dapat meluaskan dakwah kepada masyarakat iaitu melalui penulisan, lakonan dan perwatakkannya. Sungguh saya amat cemburu tetapi saya tetap doakan beliau terus istiqamah dalam dakwah dan lebih hebat lagi di masa akan datang. 

Terujanya ingin mendengar dan menilai kata2x dari sekuntum mawar agama....Oleh itu, sesiapa yang berkelapangan bolehla datang ke Masjid UKM malam ini...

Sekian dahulu, nantikan post seterusnya berkaitan sejuta pelangi ini selepas mendengar kupasan dari beliau...

No comments:

Post a Comment